Kesällä Aasiaan?

Keskustelua Aasian maista ja matkoista.

Kesällä Aasiaan?

ViestiKirjoittaja Mandrake » 12 Maalis 2006, 15:48

Moi!

Kaipaisin tietoa, että kannattaako kesällä (heinä-elokuu) mennä Aasiaan? Ajattelin lähinää Intiaa tai Filippiinejä. Kesällähän siellä on kuumaa ja kosteaa, monsuunit jne., mutta olisiko kellään tarkempaa tietoa tai omakohtaista kokemusta? Pärjääkö siellä kesällä? Sadepäivistäkin on eri matkatoimistojen sivuilla hyvin ristiriitaista tietoa. Yksi sanno että 10/kk ja toinen sanoo 27/kk. Ota siitä sitten selvää.
Mandrake

ViestiKirjoittaja Vieras » 19 Maalis 2006, 13:34

:) HEI MINÄ OLEN AJATELLUT LÄHTEÄ PFILIPPIINEILLE JA ON MINULLA PAIKKA MIHIN MENNÄ JA OLISI KIVA SAADA MATKASEURAA MANILAAN ASTI. JOLLOIN LÄHDEN KOHTEESEENI. MUTTA MATKUSTAMINEN ON YKSIN VÄHÄN YKSINÄISTÄ JA EN OLE KÄYNYT NIIN KAUKANA. VASTAISITKO JOS KIINOSTAA JA MILLOIN LÄHTISIT. MENTÄISI SAMAA MATKAA. HEI AURINKOON TEKISI MIELI...[/code]
Vieras

Kesalla Aasiaan

ViestiKirjoittaja Artsi » 12 Heinä 2006, 16:19

Vastaus kysymykseesi on EI KANNATA. Itse olen asunut ja tyoskennellyt Thaimaassa, Vietnamissa ja Laosissa ja talla hetkella keski-Aasiassa. Kaikissa naissa maissa kesa-heina-elokuu on erittain kuuma ja kostea. Ulkona ei jaksa kavella ja olo on tuskainen. Paras ajankohta lomailulle Kaakkois-Aasiaan (esim. Thaimaa, Vietnam, Kambodia, Philippiinit jne.) on elokuun loppu-syys-lokakuun alku. Lampotila on tuossa 25-30 asteen hujakoilla ja illat ovat leutoja ja miellyttavia. Ulkona on mukava kavella ja merivesi on lamminta.
Artsi

ViestiKirjoittaja Vieras » 13 Tammi 2007, 08:39

Artsi puhuu ihan läpiä päähänsä. Kyllä kannattaa matkustaa kesälläkin. Asumme Singaporessa ja olemme myös viettäneet kesiä täällä, kuten Filippiineillä, Indonesiassa jne. Jaksaa hyvin, jopa lapset.
Hyvin pärjää kesällä.
Hauskaa matkaa
Vieras

Paluu Aasia