Joulu 2007 Thaimaassa

Keskustelua Aasian maista ja matkoista.

Joulu 2007 Thaimaassa

ViestiKirjoittaja rosa » 16 Syys 2006, 15:39

Olen suunnitellut olevani Thaimaassa Hua Hinissa jouluna 2007.
Hotelliksi katsoin Aurinkomatkojen hotellin Hyatt Regency Hua Hinin.

Kiinnostaa kuulla, jos jollakin kokemuksia tasosta ...melu..ruoka..palvelu jne.? Minkälainen ympäristö?
Onko kävelumatkan päässsä paikallista asutusta? Eläimistö? Nähtävyydet?

Mielellään otan vastaan kokemuksia myös muiden matkan järjestäjien hotelleista, myös Hua Hinin eri alueilta. Hotellinhan voin vielä muuttaa tarvittaessa.

Rosa :D
rosa

HuaHin

ViestiKirjoittaja Vieras » 10 Maalis 2007, 19:53

Olin juuri kaksi viikkoa sitten Thaimaassa, ensiksi viikon Bangkokissa ja sitten toisen viikon Hua Hinin viereisessä Cha-Amissa. Cha-Am oli hyvin pieni ja tekemistä ei oikein millään riittänyt viikoksi. Mutta vierailin kyllä viereisessä Hua Hinissä ja se oli jo aivan toista luokkaa! Yleisvaikutelmaltaa sellainen sopivan vilkas mutta kuitenkin pieni kaupunki, jossa on hyvät rantamahdollisuudet ja paljon muutakin tekemistä esim. elefanttiratsastus ja vaikka shoppailu paikallisessa uudessa ontoskeskuksessa (market village). Kaikkea muutakin toki kyllä oli, luonto oli hyvin lähellä ja ei tarvinnut montaakaan kilometriä mennä että pääsi aivan paikallisen alkuperäisen asutuksen pariin, hyvä keino tutustua ympäristöön oli pyörän vuokraus, suosittelen! Paikalliset ovat aivan ihanan ystävällistä porukkaa ja heitä hyvin kohtelemalla ja hymyilemällä saa varmasti myös itse hyvää palvelua. Myös ruoka on aivan taivaallista. Vinkiksi kuitenkin että ei kannata koko loman ajaksi juuttua pelkkään Hua Hiniin, vaan tehdä retkiä ympäristöön ja vaikka Bangkokkiin asti. Varmasti hyvä loma tulossa
Vieras

Paluu Aasia