Haetaan Pekingissä käyneitä.
Lähetetty: 06 Kesä 2007, 10:29
Haemme kuusi viimeisen puolen vuoden aikana Pekingissä käynyttä turistia fokusryhmään keskustelemaan matkailijoille tarjottavasta palvelusta / mobiilisovelluksesta. Nyt sinulla on siis erinomainen tilaisuus kertoa mitä tietoa olet aina kaivannut turistina sekä miten ja missä muodossa sen haluat. Fokusryhmä kestää noin 2 tuntia ja järjestetään kesäkuun viimeisellä viikolla Espoossa. Jos olet kiinnostunut osallistumaan fokusryhmään, lähetä mailia Tomas Lindbergille, sähköposti peking .matkaaja (at) idean . com. Fokusryhmään osallistumisesta maksetaan korvaus lahjakortin muodossa.
Ystävällisin terveisin,
Tomas Lindberg
Tietoa Ideanista
Idean on silta digitaalisten tuotteiden ja palveluiden kehittäjien ja käyttäjien välillä. Tuemme asiakkaidemme menestystä yhdistämällä käyttäjä- ja markkinatiedon innovatiiviseen suunnitteluun. Meidan avullamme asiakkaamme voivat ottaa käyttäjäkeskeisyyden osaksi tuotekehitystään – ja tehdä tuotteistaan tulevaisuuden menestystarinoita.
Ideanin asiantuntijat työskentelevät monilla käyttäjätiedon osa-alueilla: markkina- ja kuluttajatutkimus, käyttäjien toimintamallien ja tarpeiden analysointi sekä käyttäjäkeskeinen tuote- ja palvelusuunnittelu. Tutkimus- ja kehitysmetodimme ja –prosessimme on kehitetty toteutuneiden projektien ja asiakasyhteistyön pohjalta. Uskomme että menestyvät innovaatiot perustuvat varmennettuihin tutkimustuloksiin ja määrätietoiseen työhön.
Tärkeimpiä palveluitamme ovat markkina-analyysit, käytettävyyden ja käyttökokemuksen tutkimus ja konsultointi sekä käyttäjäkeskeinen tuotesuunnittelu. Palvelutarjontamme kattaa tuotteen koko elinkaaren, aina strategisesta suunnittelusta julkaisunjälkeiseen seurantaan.
Suomessa Idean toimi Espoon päätoimiston lisäksi Tampereella ja Jyväskylässä. Tämän lisäksi Ideanilla on omat toimistot Lontoossa (Iso-Britannia), Shanghaissa (Kiina) sekä Santa Clarassa (USA), jonka lisäksi käytämme kansainvälistä partneriverkostoamme. Idean on perustettu vuonna 1999, ja tällä hetkellä työllistää yli 50 eri alan ammattilaista. Päämäärämme on tulla käyttäjäkeskeisen tuote- ja palvelukehityksen konsultoinnin globaaliksi johtajaksi.
Ystävällisin terveisin,
Tomas Lindberg
Tietoa Ideanista
Idean on silta digitaalisten tuotteiden ja palveluiden kehittäjien ja käyttäjien välillä. Tuemme asiakkaidemme menestystä yhdistämällä käyttäjä- ja markkinatiedon innovatiiviseen suunnitteluun. Meidan avullamme asiakkaamme voivat ottaa käyttäjäkeskeisyyden osaksi tuotekehitystään – ja tehdä tuotteistaan tulevaisuuden menestystarinoita.
Ideanin asiantuntijat työskentelevät monilla käyttäjätiedon osa-alueilla: markkina- ja kuluttajatutkimus, käyttäjien toimintamallien ja tarpeiden analysointi sekä käyttäjäkeskeinen tuote- ja palvelusuunnittelu. Tutkimus- ja kehitysmetodimme ja –prosessimme on kehitetty toteutuneiden projektien ja asiakasyhteistyön pohjalta. Uskomme että menestyvät innovaatiot perustuvat varmennettuihin tutkimustuloksiin ja määrätietoiseen työhön.
Tärkeimpiä palveluitamme ovat markkina-analyysit, käytettävyyden ja käyttökokemuksen tutkimus ja konsultointi sekä käyttäjäkeskeinen tuotesuunnittelu. Palvelutarjontamme kattaa tuotteen koko elinkaaren, aina strategisesta suunnittelusta julkaisunjälkeiseen seurantaan.
Suomessa Idean toimi Espoon päätoimiston lisäksi Tampereella ja Jyväskylässä. Tämän lisäksi Ideanilla on omat toimistot Lontoossa (Iso-Britannia), Shanghaissa (Kiina) sekä Santa Clarassa (USA), jonka lisäksi käytämme kansainvälistä partneriverkostoamme. Idean on perustettu vuonna 1999, ja tällä hetkellä työllistää yli 50 eri alan ammattilaista. Päämäärämme on tulla käyttäjäkeskeisen tuote- ja palvelukehityksen konsultoinnin globaaliksi johtajaksi.