Yöpyminen Roomassa
4 viestiä
• Sivu 1/1
Yöpyminen Roomassa
Heippa! Osaisiko joku suositella yöpymispaikkaa Roomassa? Olemme katselleet Bed and breakfasteja ja hostelleja. Niitä vain tuntuu olevan niin paljon, että pää menee pyörälle... Olemme yrittäneet löytää sieltä keskustan suunnalta niin, että mahdollisimman moneen paikkaan pääsee kävellen.
- sigu1978
Rooman hotelli
Hei,
yövyimme hotelli Alpissa (3 tähden hotelli) , n. 300 metriä Terminin asemalta ja olimme kaikin puolin tyytyväisiä. Sijainti oli tosi hyvä, pääsi Terminiltä hyvin metrolla ja busseilla minne vain. Aamupala erittäin hyvä myös. Voin suositella.
yövyimme hotelli Alpissa (3 tähden hotelli) , n. 300 metriä Terminin asemalta ja olimme kaikin puolin tyytyväisiä. Sijainti oli tosi hyvä, pääsi Terminiltä hyvin metrolla ja busseilla minne vain. Aamupala erittäin hyvä myös. Voin suositella.
- ullakoo
Rooman hotellit
Hei,
Meltiin viime kesänä Hotel Mozartissa, joka on aikalailla Espanjalaisten portaiden vierellä. Siitä jo moneen paikkaan lyhyt matka ja metrollakin pääsee läjtemään sieltä. Oli hyvä hotelli erinomiasella paikalla
Meltiin viime kesänä Hotel Mozartissa, joka on aikalailla Espanjalaisten portaiden vierellä. Siitä jo moneen paikkaan lyhyt matka ja metrollakin pääsee läjtemään sieltä. Oli hyvä hotelli erinomiasella paikalla
- jk
Vaikka usein moititaan valmismatkoja kalliiksi, itselleni sattui toisenlainen kokemus. Olin vuosi sitten marraskuussa Aurinkomatkojen matkalla, Hotelli Ranieri varsin hyvällä paikalla ja hinta tuli huomattavasti edullisemmaksi kuin itse varattuna. Ajankohta tietysti vaikutti asiaan. Olen aiemmin ollut omatoimimatkalla ja jouduin ottamaan hotellin "kaukaa", koska lomabudjettini oli aika tiukka.
- olin
4 viestiä
• Sivu 1/1