Mikä on Aasian paras kaupunki?

Keskustelua Aasian maista ja matkoista.

Mikä on Aasian paras kaupunki?

ViestiKirjoittaja Vieras » 10 Kesä 2007, 14:57

Te jotka olette reissanneet useissa kaupungeissa. Mikä kaupunki Aasiassa on ollut mielestänne eniten käymisen arvoinen? Peking, Bangkok...joku muu, mikä?
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Tammi 2008, 14:26

Bangkok ehdottomasti 8)
Vieras

ViestiKirjoittaja ascomm74 » 01 Tammi 2008, 21:16

Itse pidin paljon isosta ja vilkkaasta Singaporesta sekä pikkukaupunkimaisesta Chiang Maista (Thaimaa).
ascomm74

ViestiKirjoittaja Vieras » 06 Tammi 2008, 18:59

Singapore on siisti, miellyttävä kaupunki, Malesian Georgtown on mielenkiintoinen samoin kuin Balin Denpasar, kaosmaisine liikenteineen.
Bangkokissa on paljon nähtävää. Indonesian saarilla on pieniä alkeellisia kyliä, joissa on kiva käydä, mutta ne on katsottu muutamassaa tunnissa.
Vieras

ViestiKirjoittaja samip » 30 Kesä 2008, 19:08

Hong Kong, tietenkin :)
samip

ViestiKirjoittaja Vieras » 14 Heinä 2008, 15:07

:D Mielestäni Kioto Japanista on Aasian paras kaupunki. Lisäksi myös Osaka ja Hiroshima sijoittuvat TOP5:een Bangkokin ja Singaporen ohella.
Vieras

ViestiKirjoittaja Fisu » 28 Elo 2008, 14:27

Mun suosikit on Hong Kong ja Bangkok. Hong Kong on hieno, Bangkok hauskalla tavalla kaoottinen, Singapore on liian länsimainen mun makuun.
Fisu

ViestiKirjoittaja Vieras » 20 Syys 2008, 04:15

1.Bangkok!!! 2.Hanoi 3.joku "pikku" kaupunki tai Hong Kong. Singapore liian steriili ja eurooppalainen.
Vieras

Paluu Aasia