Thaimaa kesä-heinäkuussa?

Keskustelua Aasian maista ja matkoista.

Thaimaa kesä-heinäkuussa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 16 Tammi 2009, 19:32

Hei,
olisin halunnut kuulla mielipiteitä, kokemuksia ja kommentteja kyseiseen aikaan Thaimaassa lomailleilta. Miten matka on sään suhteen sujunut, lähtisitkö uudelleen samaan aikaan. Hyvät ja huonot puolet jne.? Olisiko parempaa ehdotusta matkalle kyseiseen ajankohtaa, budjetti saisi olla samaa luokkaa millä Thaimaassa selviää, eli vähällä. Itse olen aiemmin lomaillut Thaimaassa 3kk, Joulukuusta maaliskuuhun. Kyseisenä aikana satoi vain kahtena päivänä ja aika oli ihanaa!
Vieras

ViestiKirjoittaja Anne82 » 02 Helmi 2009, 12:33

Olimme elokuussa 2007 Thaimassa ja itse voisin lähteä siihen aikaan ainakin uudestaan. Sateista ei ollut haittaa. Vähän niitä oli mutta eivät kestäneet kauaa ja oli tosi kuuma.
Anne82

ViestiKirjoittaja vieras » 05 Maalis 2009, 03:25

Ilman muuta kesällä thaimaaseen. Bangkok katseltiin lävitse ja lepäämään mentiin koh Samuin saarelle, jossa oli heinä-elokuun vaihteessa todella hienot ilmat. Otettiin ranta bungalowi ja nautiskeltiin rauhaisasta rantalomasta.
vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Maalis 2009, 11:22

Voin suositella jos pitää lämmöstä.Viime kesänä 3 viikkoa Cha amin ja Hua hinin seudulla heinäkuussa ja sateistakaan ei ollut haittaa.Voin suositella seutua lapsiperheille ainakin meidän poika tykkäsi
Vieras

Paluu Aasia