Häämatkalle Miamiin ja Bahamalle

Canada, Yhdysvallat, Meksiko ja Karibiansaaret.

Häämatkalle Miamiin ja Bahamalle

ViestiKirjoittaja -kesämorsian- » 26 Kesä 2009, 14:39

Hei,
onko kellään kokemusta Miamiin tyehdystä häämatkasta? Olemme tulavan mieheni kanssa menossa sinne Elokuussa. Tiedän jo, että saattaa olle hurrikaaneja yms., mutta emme välitä niistä. Hotelliksi olemme ajatelleet Loews Miami Beach Hotel. Onko kellään kokomusta vai suositelisitteko jotain muuta hotellia? Olemme reissussa 2 vko. Toisella viikolla ajattelimme lähteä Bahamalle. Miten sinne kannattaa mennä, lentäen vai ristelyllä? Kannattaako kaikki varata etukäteen vai vasta Miamista käsin? Saako esim. Bahamalta hotelleja helposti, jos siellä haluaa yöpyä? Kannattaako ristely varata jo suomesta? Mitä suosittelette? Kertokaa vinkkejä. Kaikki ovat tervetulleita. Kiittii. :)
-kesämorsian-

Hei!

ViestiKirjoittaja Rico75 » 14 Heinä 2009, 12:33

Onnea häiden johdosta! :D

Minulla ei ole kokemusta häämatkasta Miamiin. Sen sanon kuitenkin, että kun saan menolipun Miamiin, niin sinne jään. :lol:

Miami on kaunis ja eksoottinen kaupunki ja varmasti hyvä kohde häämatkalle.

T: Miksu
Rico75

Miami

ViestiKirjoittaja Vieras » 27 Marras 2009, 13:02

Miami on ehdottomasti kohde, jonna kannattaa mennä häämatkalle. Itse olin siellä mieheni kanssa elokuussa häämatkalla ja oli aivan ihanaa. Eikä ollut koko matkan aikana tietoakaan Hurrikaaneista yms. Taisi olla niin, että koko kahden viikon matkan aikana satoi kaksi kertaa, eikä sade kestänyt koko päivää, niin kuin Suomessa. Loews on ihana hotelli ja hyvällä paikalla. Olimme myös Bahaman risteilyllä ja pidimme myös siitä. Suosittelen.
Vieras

Paluu Pohjois-Amerikka